XA QUE CHORANDO NACÍN

terça-feira, 8 de maio de 2007

A primeira vista - Chico César

Quando não tinha nada eu quis
Quando tudo era ausência esperei
Quando tive frio tremi
Quando tive coragem liguei

Quando chegou carta abri
Quando ouvi Prince dancei
Quando o olho brilhou, entendi
Quando criei asas, voei

Quando me chamou eu vim
Quando dei por mim tava aqui
Quando lhe achei, me perdi
Quando vi você, me apaixonei

Foi unha vez que coñecín a unha rapaza xudeu pero galega e santiaguesa e que esa rapaza de fermosos ollos oscuros cantaba que daba ledicia vela cantar e foi que cantou nun local chamado "Modus vivendi".

Foi que eu estaba pasandoo en grande e entón cantou esta canción, e que entón descubra e que era fermosa.

Foi que lin a letra e foi que pensei que algún día gustaríame coñecer a alguén e que esa letra fora certa...

("A primeira vista", é un tema de Chico César, pero o podedes escoitar no disco "Swing Tropical" de Daniela Mercuri. Nese disco tamén recomento "Minas com Bahia", "Nobre bagavundo" e "Música da Rua")

Sito oficial de Daniela Mercury

2 comentários:

  1. Gostei do Blog!
    Eu sou do Brasil, mas, de onde são vocês?

    Abraço grande!

    ResponderExcluir
  2. Pois eu... de Galiza, España... un saudo dende a outra veira do Atlántico e graciñas (obrigado) pola túa visita.
    Pois eu gosto moito da música do teu pais... un saudo

    ResponderExcluir